בניית אתר תיירות
בניית אתר תיירות – תיירות הופכת להיות מגוונת ונגישה יותר בזכות זאת לאנשים רבים בעולם. אם מחירי טיסות וטיולים היו בעבר מכשול לאנשים רבים לטייל בעולם, הרי שהיום מגוון המיזמים, השירותים שנחשבים ללואו קוסט ועוד קשת של תמחורים פותחים את התיירות לכל בני האדם בלי יוצא מהכלל. אם תוסיפו לזה את השינוי העמוק בתודעה של האנשים שמרשים לעצמם לחוות חוויות ולא להתפשר על חיים ללא הנאות, אפשר להבין למה תיירות היא כר נרחב ליוזמות בתחום זה. – בניית אתר
חשיבותו של אתר בנוי נכון
יוזמות תיירות כוללות בתוכן מידע רב ואפשרויות שיש לעקוב אחריהן ולסדר אותן כך שיהיו זמינות לכולם, וזו הסיבה העיקרית לכך שכדי להנגיש אותן לאנשים אתר תיירות הוא חיוני ואף הכרחי. לא זו בלבד שהוא הכרחי הוא גם חייב להיבנות נכון ולהלן כמה טיפים ונקודות למחשבה לכל מי שרוצה לבנות אתר תיירות טוב שמחזיק מעמד ואף מתחיל להרוויח כמו שצריך.
איך לבנות אתר תיירות?
- פלטפורמה טובה ונוחה לתפעול – בין כל הוויכוחים על הפלטפורמות המתאימות לאתר תיירות, קחו בחשבון שמדובר באתר שחייב להיות פעיל המון זמן ובצורה אמינה. אתר זה יכיל גם תוכן אבל גם חנות שתמכור חבילות תיירות, מוצרי תיירות כמו טיסות ולינות ועוד. זה אתר שיכיל גם סרטונים וגם מאמרים, גם תמונות באיכות גבוהה ועוד. יש כל מיני אפשרויות לבניית אתר כזה מההתחלה ובקוד שנכתב למענכם בלבד, או בוורדפרס או כל פלטפורמה אחרת שהמומחים מייעצים לכם להשתמש בה כי היא טובה לכם לאורך זמן וגם אמינה. אל תתפשרו על כך.
- אחסון נכון וטוב – קחו בחשבון שזו פלטפורמה שאתם רוצים שתהיה בה תנועה גבוהה וחומר רב שמתעדכן כל הזמן טכנולוגית. השרת שלכם חייב להיות שרת מסיבי ורצוי שגם שרת משלכם, שאותו תוכלו לרכוש בחוות שרתים ובשירותים שונים של השכרת שרתים כאלה. התייעצו עם מומחים כדי לא להתפשר על אחסון שיתקע את הזרימה והתנועה אצלכם באתר ככל שהוא יעודכן בחומרים חדשים. זכרו שכמו שתיירים לא אוהבים ללכת למקומות שאינם מכניסי אורחים כך גם לא יחזרו לאתר שיש בו בעיות גלישה.
- עיצוב מזמין וידידותי למשתמש – תיירות היא עולם ומלואו והבלגן שיש בו קורץ לתיירים, אבל באתרים הכל חייב להיות מעוצב בצורה מסודרת ונגישה ללקוחות. אל תעצבנו את הגולשים שלכם בהתחכמויות או עומס מיותרים שיגרמו להם לברוח מהאתר ולא לרצות לחזור אליו לעולם. כמו כן, מכיוון שתיירות היא הנושא הכי ויזואלי שיש מבחינת תכנים ותמונות, נצלו בתבונה ובתכנון מדויק כיצד למשוך א הקהל שלכם בעזרת ויזואליה מושכת ומפתה. אלה המקומות שבהם כדאי להיות ולשם אתם רוצים להביא את הקהל שלכם, אז תראו להם אותם.
- סדר עדיפויות מבלי להזניח את התוכן האיכותי – כל בעל אתר כזה רוצה להרוויח כסף ולכן הגיוני שכל מה שקשור למכירת שירותים ומוצרים יהיה במקום גבוה בסדר העדיפויות ולכן גם יהיה נגיש יותר. אבל אז תצטרכו להגדיר למעשה למה מיועד האתר, אם לצורך סופרמרקט של מכירות בענף התיירות, או של פורטל תיירות ואתר שמשלב תוכן עם שירותים אטרקטיביים שמרוכזים במקום אחד. זה חיוני לעיצוב וגם לניהול התוכן ובעיקר למי שמקדם אותו ומפיץ אותו באינטרנט. הגדרה מדויקת גם תקבע נכון יותר את מילות החיפוש שלכם למנועי החיפוש.
- תוכן גולשים – האתרים המוצלחים ביותר בתיירות בעולם משלבים תוכן גולשים אמין ואיכותי. צריך ללמוד לנהל קהילה כזאת אבל ברגע שמצליחים לגבש קהילה שההמלצות שלה נחשבות אמינות ואחראיות השמיים הם הגבול. ודו שאתם עושים זאת גם באתר שלכם, ועל הדרך תזכו גם בזרם מידע טרי ובלתי פוסק מבלי להשקיע שקל.