שדרוג אתרים – שדרוג אתר וורדפרס – שדרוג אתרים והתאמתם למובייל סלולרי

שדרוג אתרים

שדרוג אתרים

שדרוג אתרים – במציאות טכנולוגית משתנה ובעידן שבו חברות מתפתחות, משקיעות במיתוג מחדש, ממציאות את עצמן נוכח השוק הדינאמי והתחרות הבלתי פוסקת, השינוי בא לידי ביטוי פעמים רבות בשדרוג או בניית אתר אינטרנט חדש, בטכנולוגיות עדכניות ובעיצוב טרנדי תואם את קהל היעד, רוח הזמן והמכשירים החדשים (סלולרים בגדלים שונים, טאבלטים, מיני טאבלטים ועוד..) שצריך לקחת בחשבון.

האתר שלך הוא אחד הנכסים החשובים של החברה – שדרוג אתרים הוא השלב הבא

פעמים רבות אני מוצא את עצמי משווה אתר אינטרנט ישן ליין שהשתבח. אכן, מבחינה טכנולוגית אולי הוא ישן והלקוחות כבר לא ממש מתחברים לעיצוב אבל במונחים של שיווק באינטרנט:

  • האתר צבר מוניטין
    לפרמטר שנות הוותק של הדומיין יש משמעות כשמדובר על קידום בגוגל
  • דפי האתר מאונדקסים
    גוגל ומנועי חיפוש אחרים כבר מכירים את הדפים, דרגו אותם והם קיימים איפשהו, לא חבל לאבד את זה?
  • טראפיק
    כל דף באתר מביא כניסות לאתר, בין אם מדובר על לקוח אחד בחודש או על כמה עשרות לקוחות ביום המשמעות של אובדן הטראפיק הוא לעיתים כמו לנסר את הענף עליו ישבתם.

בבואכם לשדרג או להחליף אתר חשוב מאוד להבין כי האתר הנוכחי בדרך כלל בעל ערך שצריך לשמר אותו במקביל לבניית האתר החדש.

שדרוג אתרים

אז מה עושים?

שדרוג אתרים איך מתחילים? כאשר מבקשים הצעות מחיר לבנייה או שדרוג אתר או אם בונים תכנית או אפיון כזה או אחר יש לכלול בדרישות התייחסות לנושא העברת התכנים באופן מקצועי שלא יפגע בדירוג האתר.

המשימה הזו, טוב אם תעשה בצורה ידנית ואחראית לשימור מקסימאלי של דירוג מירב הדפים מהאתר הישן. פעמים רבות תשמעו את המילה רידיירקט 301 – מדובר בסך הכל בהפנייה שאומרת לגוגל כי הדף עבר דירה לכתובת אחרת ובצורה זו הדירוג של הדף בעיני גוגל עובר לדף החדש.

העברת אתר אחראית כרוכה כמובן בהשקעת זמן רב יותר וכמובן שעות עבודה נוספות, ככל שהאתר שאנו מטפלים בו גדול וכולל דפים ונושאים רבים התהליך סזיפי וארוך יותר. עם זאת, התהליך בהחלט משתלם וחשוב לעין שיעור ויכול למנוע התרסקות האתר בדירוגים ויחד עם הנפילה להוריד משמעותית את כמות הפניות שהחברה הורגלה להם, שדרוג אתרים מקצועי מחייב פתרון אחראי שמצריך זמן ותכנון.

שדרוג אתרים והתאמתם לסלולר

אחת הסיבות העיקריות כיום לשדרוג אתרים הינה המגמה ההולכת ומתעצמת של גולשים בסלולר. בין אם מדובר בחוויית המשתמש או בין אם מדובר באתר מהיר יותר ואופטימאלי וכמובן עיצוב מקצועי, רבים העסקים אשר פונים אלינו לשדרוג האתר מטעמים אלו.
שדרוג אתר והתאמתו בצורה אופטימאלית לסלולר יגדיל משמעותית את זמן הגלישה באתר שלא לדבר על העובדה שגוגל מתעדף כיום בצורה משמעותית אתר המתאים לסלולרי.

מדוע לפעמים עדיף לשדרג מאשר לבנות חדש ?

אם האתר שלכם תדמיתי והושקעו בוא כמה אלפי שקלים לפני 3-4 שנים ומעלה כנראה שהפתרון שלכם יתבסס על שדרוג אתר מאסיבי יותר ואף עיצוב ובניית אתר חדש לגמרי.
לעומת זאת ארגונים גדולים, חברות או מערכות כבדות שלעצמן הכוללת בסיסי נתונים גדולים ומורכבים, פורטלים למיניהם בעלי פונקציונאליות גבוהה, מצריכים לרוב שדרוג אתרים.
שדרוג אתרים- העסק התפתח האתר חייב לשקף את השינויים שחלו בו
לקוחות רבים הפונים לשדרוג אתרים מגיעים עם אתר אינטרנט אשר לא ניתן לעדכן בו תכנים (אין לו מערכת ניהול תוכן), מה שכמובן לא אפשר עדכון תכנים ועדכון של מוצרים או שירותים. לא רק שמדובר כאן בעסק שלא עודכן טכנולוגית אלא בנזק אמיתי שנגרם לחברה תדמיתית בכך שהלקוחות הפוטנציאליים מחמיצים את המסר שהחברה רוצה להעביר.

שדרוג אתרים באינטרנט טרנדים לשנת 2020

תכנון אתר מותאם לעסק שלך הוא הדבר הבא לשנת 2020, להלן ממקצת המרכיבים שעליכם לקחת בחשבון:

  1. אתר מותאם לסלולרי ולטאבלט – נראות מקצועית, גלישה מהירה, נגישות
  2. UX / UI – חוויית המשתמש באתר משפיעה על איך הגולש תופס את האתר ולא פחות חשוב מכך איך גוגל-GOOGLE מדרג אותו.
  3. התאמה אישית לעסקים של אפליקציות ואתרי אינטרנט זה התחום הבא של עסקים שיצליחו ויצטיינו ברשת.
  4. התאמת האתר וסנכרונו לרשתות חברתיות – גם יתרום לשיווק האתר וגם יעזור לו למתג את עצמו ברשתות השונות כמוביל דעה וחברתי.
  5. לסוחרים מביננו, בניית חנות וירטואלית הינה עולם מתפתח המכיל אינסוף שדרוגים ומחייב עדכונים מיידיים והתאמה לצרכי הגולשים המשתנים – מי שעוד תקוע בחנות וירטואלית ישנה שלא יתפלא כי המתחרים שהיו מתחתיו נוסקים מעלה.

שדרוג אתרים


פּרוֹיֶקט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דרושים ל DOTWEB