חנות וירטואלית – חנות וירטואלית באינטרנט הקמת חנות וירטואלית – 100% יתרונות

חנות וירטואלית

חנות וירטואלית – הקמת חנות וירטואלית לקניות באינטרנט

בנייה והקמת חנות וירטואלית

חנות וירטואלית – בנייה והקמת חנות וירטואלית בעידן האינטרנט והטכנולוגיה, התחרות בשוק העסקים הישראלי רק הולכת ומתעצמת שכן, עסקים נאבקים עבור חשיפה, לקוחות ומכירות. אחת מהדרכים המוצלחות ביותר להגדלת מכירות וניהול מוצרים הינה פתיחה של חנות וירטואלית. מכיוון ואופן הפעולה של החנות הוא דרך ממשק דיגיטלי, היא מועילה לבעל העסק במגוון עצום של היבטים ניהוליים וכלכליים.

SELLIO הינה מערכת המסחר המתקדמת, ורסטילית ומדוייקת מבית DOTWEB, אשר פותחה בקוד חדשני ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל, בתחומי המסחר האלקטרוני. המערכת מהווה פתרון אולטימטיבי לבניית חנות וירטואלית או הקמה של אתר אינטרנט מסחרי.

בתכנון של SELLIO הוטמע ידע שהצטבר בתקופה של 15 שנים, של למידת כל מערכות הסחר האלקטרוני הכוללים את MAGENTO, PRESTASHOP, WOOCOMMERCE ורבים נוספים. האופי בו SELLIO הונדסה, כלל שילוב של מיטב התכונות מהמערכות הקיימות בשוק כגון יעילות וגמישות, יחד עם שיפור ותכנון פונקציות ונוחות גישה אשר לא נתקבלו כמקשה אחת מאף מערכת בשוק
(חנות וירטואלית)

היתרונות המובהקים של חנות וירטואלית

חנות וירטואלית ב"תפירה אישית"

מרבית מערכות החנויות הוירטואליות הן פרי פיתוחן של מספר חברות מצומצם, אשר פעלו בין שנות ה-90 לשנת 2005 בקירוב. חנויות אלו נראות מאוד דומות, מתמקדות באותו אופי מכירתי ובדרך כלל מכילות את אותן הפונקציות.

הגישה הבסיסית של ממשקים אלו הובילו לפיתוח של מודולים רבים, אשר אמנם עונים על צרכי הלקוח, אך בו זמנית מייקרים את השירות. לא די בכך, מכיוון ודרישות הלקוח משתנות מעת לעת, מביאים את החברה להוספת מודולים נוספים ועריכתם ובכך הורדת הביצועים של החנות הוירטואלית.

אם נבצע משל לביקור אצל חייט מוכשר, אחד מיתרונותיה של מערכת SELLIO הינו הפשטות של איפיון צרכי הלקוח מ-א' ועד ת' כבר מההתחלה ויישום הטכנולוגיה לפי דרישותיהם. כבר מראש, פותחו מעל 150 מודולים המכונים "BASIC" המכילים מגוון עצום של פונקציות אך עם זאת, החנות הוירטואלית של הלקוח תפורה באופן אישי, וניתן לבצע כיוונון מדוייק של כל פרט במערכת.

בחנות הוירטואלית של SELLIO, כל לקוח זוכה לקבל פתרון חד, יעיל ונקודתי מרמת הממשק ועד לפיתוחים ייחודיים, אשר משרתים את המטרות העיסקיות של הלקוח ומספקים עזרה משמעותית לשיווקה והגדלת היקף המכירות.

החנות הוירטואלית שבחוד החנית הטכנולוגית

חנות ויטואליתמרבית החנויות הוירטואליות הנמכרות בשוק הישראלי, טומנות בחובה את אותה ליבת מערכת, המאפשרת את אותה הפונקציונאליות שמציעות אותן החברות המשווקות אותה. מערכת זאת מכילה מנגנונים הנחשבים "כבדים ומסורבלים" במונחים מודרניים, והקוד שלה מאוד מיושן.

אותו קוד מדובר הוא ASP (קלאסי) מבית היוצר של מיקרוסופט, ומשנת 2005 אינו נתמך בכלל על ידי החברה. למרות זאת, כ-80 אחוזים מאתרי החנויות במדינת ישראל ממשיכים לעשות שימוש בקוד זה, שכיום נחשב לטכנולוגיה מיושנת.

הבעיות הנוצרות עבור חברה העובדת עם קוד זה הן עלויות גבוהות לאנשי התכנות, עבור התוכנה עצמה ולשרתים המאכסנים אותה. חוסר בהבנת מודולים מוכנים יכולים גם למנוע גישה אליו והעלויות של מערכת כזאת הינן גבוהות. שילוב של אלו יחדיו יוצר מצב בו הלקוח צריך לשלם יותר עבור המוצר ועבור כל שינוי הנערך בו.

בחזית הטכנולוגית, החנות הוירטואלית של SELLIO, אשר פותחה בשנת 2015, מספקת קידמה וחידושים בכל התחומים בה מערכות מסחר פועלות. הפיתוח ניכר במהירות של האתר, הסטנדרטים לכתיבת הקוד וכן בתחזוקה שלו, בתחום האבטחה וכן ביכולת ההתפתחותית של המערכת לעתיד.

תכונות אלו אשר שמות את SELLIO בקדמה, מבטיחות לבית העסק השקעה משתלמת לטווח הארוך והתעדכנות תמידית עם השינויים הבלתי פוסקים של עולם התוכנה והאינטרנט.
חנות וירטואלית רספונסיבית

חנות וירטואלית – רספונסיביות

בשנות ה-2000 ישראל חוותה פיצוץ טכנולוגי של מכשירי טלפון חכמים ופלטפורמות מרובות של מחשבים מוקטנים וכיום, לא רק שכ-70 אחוזים מהישראלים מבצעים גלישה במובייל, אחוז נכבד של הצרכנים הישראלים מבצעים רכישות דרך המכשירים הניידים שלהם.

תכנון ושינוי הממשק של מערכות המסחר למכשירים השונים הינו תהליך ארוך וקיימים עסקים שכתוצאה מהעלות של התהליך ומחוסר המודעות, נשארים מאחורה, וזה גורם להפסדים כלכליים ומוריד את חשיפת בית העסק.

בניית חנות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של SELLIO, מאפשרת מוכנות תמידית ומציבה סטנדרט בכל הנוגע לבניית והתאמת הממשק עבור מכירה של מוצרים דרך מכשירים ניידים, טאבלטים וטלפונים חכמים.

חנות וירטואלית מרובת שפות

חנות וירטואלית – תמיכה בשלל שפות

למערכות המבוססות בעלות קוד פתוח יתרונות מסויימים, כגון תמיכה של קהילת מפתחים וגמישות מסויימת לשינויים. אך אותן מערכות כדוגמאת וורדפרס נוטות להיות דומות מבחינה עיצובית, ואותם עיצובים לרוב חוזרים על עצמם. בנוסף, המונח קוד פתוח אינו אומר חינם. עיצוב ייחודי והוספת פיצ'רים מיוחדים  לאתר כרוכים בעלויות נוספות.

מלבד זאת, החיסרון הגדול במערכות מסוג זה, הינה תמיכה בשפות מרובות. אחת מהנקודות החזקות של מערכת SELLIO הינה אותה תמיכה, הן בצד הלקוח והן בצד הניהולי. כבר בתוך המערכת פותחו פי'צרים רבים, אשר בשונה ממערכות קוד פתוח המסופקות על ידי פלאגינים (תוספים).

בין אותם פיצ'רים הכלולים במערכת יהיה ניתן למצוא תפריט מגה (ריבוי תפריטים), חיפוש בהשלמה אוטומטית, הפניית רידיירקט 301, ייבוא וייצוא ועוד רבים נוספים.

כמובן, DOTWEB תמיד מספקת עבור לקוחותיה עבודה במערכת של קוד פתוח, וזאת על פי הדרישה.

 

חנות וירטואלית – התממשקות מול AMAZON

חנות וירטואליתענקית מכירות האינטרנט, אמאזון מעוניינת להשיק את שירותיה גם בתחומי ישראל, כאשר בתכנון החברה רכישת מחסנים בגודל מינימלי של כ-25,000 מ"ר. משמעות הדבר היא כי עסקים רבים ירצו לתפוס מקום בעבודה אל מול תאגיד הענק והזדמנויות עיסקיות נדירות עומדות בפתח.

עבור הצרכן, נוחות הרכישה בחנות הוירטואלית בשילוב עם מכונת האספקה המשומנת של אמאזון, הינה מתכון מנצח לרכישת מוצרים דרכה וסלילת דרך משמעותית עבור העסקים העובדים דרך החברה. עבור העסקים, אמאזון הינה מיקסום המכירות.

על רקע המצב הנוכחי ובהתאם לישראל, SELLIO מותאמת כבר היום לעבודה מול אמאזון עבור עסקים העובדים בשוק הלאומי ומעוניינים כבר היום להתממשק במגוון ערוצים שהמערכת מציעה. בין אם מדובר בדרופשיפינג או או שאיבת מידע טכני עבור המוצר אותו העסק משווק, כולל תמונות, המערכת מסוגלת לשלב בין מוצרים הקיימים פיסית בבית העסק לבין מוצרים הנמכרים באפיליאייט. כל זאת נעשה באופן שקוף, מקצועי ובאפס מאמץ.

יתרה על כך, גם לקוחות אשר לא מחזיקים כלל מוצרים והאסטרטגיה שלהם נעוצה בניהול גרידא, יכולים להינות מבניית חנות וירטואלית ולהפיק רווחים מפערי התיווך הנעשים דרך מכירות בתאגיד המכירות הענק, אמאזון.

חנות וירטואלית מודול עזריאלי דוט קום

התממשקות מול AZRIELI.com

חברה זאת, המוחזקת על ידי קבוצת עזריאלי, מהווה את הקניון הוירטואלי הגדול ביותר בישראל וכוללת מגוון רחב של עסקים ומוצרים. פתיחת עזריאלי אי-קומרס נעשתה על מנת לעמוד בקצב החנויות הוירטואליות הנפתחות באופן מתמיד, כאשר ההשקעה הראשונית בפלטפורמה עומדת על כ-80 מיליון שקלים.

לקוח המעוניין להיכנס לתוך הפלטפורה המבטיחה, יהיה מסוגל להשתמש במודול מיוחד במערכת אשר יאפשר באופן פשוט לממשק מוצרים אל הקניון הוירטואלי של עזריאלי ולמכור דרך פלטפורמה זאת מוצרים.

חנות וירטואלית מודול זאפ

התממשקות מול ZAP

אחת מענקיות המכירות האלקטרוניות זאפ, עובדת כיום עם עסקים רבים ועוזרת לצרכן וללקוח לבצע השוואות מחירים עבור מוצרים שונים.

גם כאן, לקוחות שכבר עובדים מול זאפ יוכלו להתממשק למערכת השוואת המחירים דרך SELLIO ולקבוע אילו מוצרים וקטגוריות יופיעו בקטלוג המוצרים.

חנות וירטואלית – נגישות לבעלי מוגבלות

חוק נגישות האתרים באינטרנט קבע כי לאנשים בעלי מוגבלות, הזכות להשתתפות מלאה בכל תחומי החיים, כאשר הגישה לאתרי אינטרנט אינה שונה מכל היבט אחר בהם. בהתאם לכך, משרד המשפטים הוציא  ב-2017 תיקון לחוק התקנות העוסק בנגישות בעלי המוגבלות לאינטרנט. ( בניית אתרים )

נכון להיום, כמות החנויות העוקבות אחרי חוק זה ומהוות חנות וירטואלית נגישה לכלל לקוחותיה הינה מזערית. מתוך הבנה של החוק ומשמעותו, DOTWEB מספקת פתרונות עבור עסקים אשר מלבד לשמור על החוק ולהימנע מתביעות בלתי נחוצות, מעוניינים לנצל את ההזדמנות היקרה להנגיש את המערכת לקהל יעד שלם, ובכך להגדיל את מאגר לקוחותיהם והכנסותיהם.

חנות וירטואלית – התממשקות למלאי ותוכנות חיצוניות

כיום, חנות וירטואלית מהווה עבור נתח גדול מהלקוחות כלי ניהול אולטימטיבי. החל מניהול מלאי ועד התממשקות להזמנות, החנות הוירטואלית הופכת ל-CRM של העסק ככלל. הכוח הטמון במערכת מסוג זה הוא ריכוז הפעולות לפלטפורמה אחת, והגברת השליטה בפעולות והתכנון של בית העסק.

מצד שני, לקוחות רבים מעדיפים לעבוד עם תוכנות ניהול המלאי החיצוניות שברשותם. תוכנות מתחום זה כגון: SAP, AUTOSOFT ו-PRIORITY, עשויות לשרת את בתי העסק זמן רב ולכן, יתרון חזק של מערכת החנות באתר הוא חוסר הנחיצות בסנכרון המלאי באופן ידני בין הסניפים למערכת ובכך נחסכות שעות עבודה רבות מיד יום.

אתר בעל מלאי מעודכן באופן יומי ועקבי, מונע מצבים של הזמנות וביטולן עקב בעיות במלאי של מוצר שאינו מעודכן. אמנם בחנות קטנה, המכילה מספר מוצרים מוגבל, עבודה ידנית במקביל אל האתר אינה נראית כמו מטלה, אך אתר המכיל עשרות אלפי פריטים הינו משימה בלתי אפשרית.

SELLIO מסוגלת לבצע חיבור לכל מערכת בעלת API, וכוללת גם יכולות התאמה קדומות יותר, כגון שאיבת נתונים אוטומטית מקבצי אקסל.

למה חנות וירטואלית ב-DOTWEB?

השוק הישראלי, בדומה לשוק העולמי, נמצאים בנקודת רוויה הכל אשר קשור לחנויות וירטואליות. החל ממערכות מבוססות קוד פתוח ועד למערכות שירותי (SAAS (Software as a Service, המסוגלים לבצע הקמה של חנות וירטואלית בתקופה קצרת טווח.

בנוסף, תחום בניית האתרים אשר שופע בהצעות מפתות, מצליח לא פעם להכניס את הלקוח למצבים של חוזה דרקוני והתחייבויות לטווחים ארוכים מהסביר, עבור מוצר שכלל אינו עונה לצרכיו, ובטח שלא משפר את אחוזי המכירה שלו. מצבים אלו גורמים לאיבוד באמון במדיה הדיגיטלית ככלל. על מנת להקדים כל תרופה לכל מכה, כינסנו עבורכם מספר קווים מנחים אשר יעזרו לכם לסדר את קו המחשבה בכל הנוגע לחנות וירטואלית.

כמו כן, אחנו ב-DOTWEB בניית אתרים בעלי מומחיות מקצועית בהקמת חנויות וירטואליות, עיצובן והטמעת כל האמצעים הנחוצים על מנת לבצע תפעול שוטף שלה.

האם העסק זקוק לחנות וירטואלית?

התשובה המתבקשת היא כן, אך מלווה בכוכבית שאין להתעלם ממנה. אכן, חנות וירטואלית מסוגלת להביא להגדלת ההכנסות, חשיפה ברשת והגברת האמינות של העסק אך עבור כך נדרשת השקעה.

חנות ב"קליק" וניהול הכולל מספר דקות ביום, לא באמת יעזרו להשיג את מלוא הפוטנציאל הטמון בכך. על מנת להעצים את ההזדמנויות הטמונות בחנות וירטואלית, יש לנתב את השקעת משאבי הכספיים והזמן כאחד בפרסום, שיווק, ניהול וכתיבת תוכן. ערכם  לא יסולא בפז ומבלי לבצע את הניתוב הזה, לא משנה כמה טובה תהיה החנות הוירטואלית, היא לא תממש את מלוא הפוטנציאל.

חנות וירטואלית

תכנון תקציב מול יעדים – להנסיק את החנות הוירטואלית מעלה

על מנת להינות מהפירות שמספקת החנות הוירטואלית, יש לבצע תכנון קפדני, משלב ההקמה ועד שלב ההרצה. אותו תכנון נקבע על ידיך, הלקוח, על ידי הצבה של יעדים לתקופה הקרובה, ומכך ניתן לגזור את ההשקעה הרצויה עבור הפרוייקט.

קיימת חשיבות להתאמת הציפיות עבור התמורה אל מול ההשקעה בחנות. לדוגמא, בית עסק אשר רגיל למחזורים של מאות אלפי שקלים יקבל הכנסה שונה עבור השקעתו מאשר עסק, שערוץ האינטרנט הינו הראשון שאיתו הוא צולל אל השוק.

כמו כן, חיוני להציב יעדים הנחשבים כריאליים בעיני החברה ולבצע הקצאה של משאבים אידיאליים בכדי להשיג את מטרת הפרוייקט. ברובם של המקרים פילוג השקעת התקציב מתחלק באופן בו 70-80 אחוזים מהתקציב מנותבים לקידום ושיווק, כאשר 20-30 אחוזים מושקעים בפיתוח האתר ותפעולו.

תפעול של אתר מסוגל להתבצע על בסיס בנק שעות, היקף של כחצי משרה או משרה מלאה, וזאת כתלות בנפח הפעילות. כפי שצויין, תפעול שוטף וההשקעה הנלווית אליו תעזור לחנות הוירטואלית של העסק לנזק למעלה, כאשר חנות שאינה עומדת ביעדים, גורמת להפסדים כספיים ויוצרת נזק לחברה.

הפסיפס שמרכיב חנות מנצחת

בהשוואה של כל החנויות הוירטואליות הקיימות כיום בשוק, ניתן לראות שבכולן יש מאפיינים הכוללים גראפיות, תוכן בעל איכות וכמות וחשיפה בגוגל במידה כזאת או אחרת. כלומר, השוני ביניהן אינו עצום ובמובן מסויים מונוטוני.

במשל לפסיפס, התמונה מורכבת מאינסוף חלקים קטנים, כאשר כל אחד מהם הינו חיוני ומרכיב תמונה של חנות וירטואלית בעלת עליונות. בכדי ליצור תמונה זאת יש לשים תשומת לב יתרה ותמיד לשאוף לשלמות.

אותם חלקים עשויים להיות הבחירה בפלח השוק אליו פונים, ההתמקדות במוצרי הליבה של העסק, בניית ואספקה של התוכן האיכותי ביותר והשקעה בערוץ השיווקי הנכון ביותר. אין ספק כי זהו מסע ארוך, אך במהלכו, תתרחש למידה מעמיקה ומרתקת של כל רכיב וכמו כן, כל מתחרה בשוק.

כמו כל מסע ארוך, הצועד בו יוצא נשכר. התגמול עבור ההשקעה הינה עלייה סטטיסטית הדרגתית של הלקוחות המגיעים דרך ערוץ השיווק האינטרנטי, מגוגל אורגני, גוגל ממומן, רשתות חברתיות, מערכות שותפים ורבים נוספים. כמו כן, הרווחה נוספת של לקוחות החוזרים לחיק החברה.

אתר מתבנית או מומחיות עיצובית

הזמן הדרוש לבנייה של אתר עשוי לקחת בין ימים לחודשים, כאשר אחד הגורמים המכריעים הינו אופי התהליך שלרוב מתחיל בעיצוב.

מכיוון ומרבית החברות נוטות לבצע קיצוצים בתקציב בניית האתר, נוצר מצב של התפשרות וקבלה של מוצר אשר כלל לא מתאים לדרישות הלקוח. הנקודה הקריטית הינה שאתר אשר לא עבר עיצוב אישי, אינו עובר תהליך איפיון ובכך נשען על תעשיית ענק של יצרניות המחשלות תבניות כלליות שהקשר בינן לבין אופי החברה הינו מקרי ביותר.

אמנם, עיצוב הינו חשוב אך לא כל מעצב יספק את צרכי החברה, מכיוון והראייה האישית משתנה מאדם לאדם. על טעם ועל ריח? בהחלט. עדיף לעסק לבחור בספק שירותים שיספק לחברה מוצר בלתי נשכח, כאשר הדגש החשוב הוא הגדלת המכירות ללקוחות שהגיעו לאתר והעצמת יחסי ההמרה (כמות כניסות לעומת כמות רכישות).

חנות וירטואלית – תאימות למובייל משמע תאימות לצרכן

בשנים האחרונות האינטרנט אכן נהיה יותר ויותר ידידותי למשתמשים במכשירים ניידים. בעידוד של גוגל, יותר ויותר אתרים וחנויות מותאמות עבור שוק המובייל, אך אין זה אומר שרכישה במובייל הינה דבר פשוט!

בשיעורים של 40-50 אחוזים של עסקאות המבוצעות במובייל, עולה החשיבות של ייעול התהליך אל מול הצרכן. למרות כי חנויות רבות מותאמות לרכישה במכשירים ניידים, מעט מאוד מאותן חנויות הן בעלות נגישות לרכישה.

ווידוא שתהליך הרכישה קצר ומדוייק, נמנע מפעולת ה"קופי-פייסט" שחברות רבות עושות בשוק, כלפי מערכת בה כולם משתמשים. יש לזכור, פופולארי לא משתמע כמתאים באופן אישי!

חנות וירטואלית – מרוב תוספים לא רואים את היער

התחרות הגוברת בעולם המסחר הדיגיטלי למשיכת הצרכן, הובילה חברות לפיתוח של אינספור מודולים (תוספים) במערכת שלהם, ואלו עדיין אטומים לצרכים הספציפיים של הלקוח.

במובן מסויים, הלקוח אינו מעוניין כי החברה תמציא עבורו את הגלגל, דבר הכרוח בזמן רב ועלויות אסטרונומיות, אך מאידך, לספק מערכת כאשר שני שליש מהמרכיבים בה הינם מיותרים וחסרים בה כלי המכירה האידיאליים ללקוח הינה גם היא מפלה.

בשיטת שני שליש-שליש, כאשר שני שליש מהווים הטמעה על בסיס אפשרויות קיימות ושליש הינו פיתוח המותאם ללקוח, נוצר מצב אידיאלי המבטיח ללקוח זמן אספקה סביר ועם זאת מוצר המעניק מענה מדוייק לצרכיו.

THE NEED FOR SPEED

ברקע התקדמות העידן הטכנולוגי, מילת החיפוש החמות בתחום הינה חווית משתמש, ואחד הקריטריונים המשמעותיים בה הינו מהירות טעינת הדף. חנות וירטואלית מקצועית, יעילה ונוחה בעידן זה צריכה להיות חמושה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ביניהן:

  • מנגון הקטנה ואופטמיזציה לתמונות
  • מערכת MINIFY (אלגוריתמיםם המצמצמים את קוד האתר ובכך מאיץ את קריאתו)
  • זיכרון מטמון (CACHE)
  • חיבור אופציונלי לשרתי CDN (Content Delivery Network)

טעינה מהירה של דפי האתר הינה קריטית, ויכולה להפוך במאיות השניה קונה מעוניין, למשתמש מתוסכל אשר "מדפדף" הלאה לאתר הבא. בעולם בו מתחרים רבים "נרדמים בשמירה" ומבססים את אתרם על מוצר מיושן, לא יכולים "לספק את הסחורה" כמו עסקים המודעים לחשיבות מהירות הטעינה.

חנות וירטואלית – זמן שווה כסף

כפי שניתן לראות, זמן הינו מרכיב חשוב בכל הקשור להתנהלות בעולם המסחר הדיגיטלי, ובעסקים בכלל. זמן בניהול אתרים מתבטא במשרה או חצי משרה של עובד, דבר הגורר השקעה כספית!

כמה זמן דרוש להשקיע בניהול האתר? כמה שפחות יותר טוב!

מערכת שהיא אינטואטיבית, חכמה וגמישה מאפשרת מיקסום של כמות הפעולות, שינויים ועדכונים לזמן נתון. בכך, מהטווח הקצר לארוך ניתן לחסוך זמן רב וכמובן כסף.

חנות וירטואלית – מקצועיות השירות וזמני תגובה אידיאליים

בהרבה מקרים מצערים, אחרי העלאת האתר לאוויר, חברות רבות נוטות לשירות דל ולקוי, אשר עשוי לגרום לנזקים גדולים עבור העסק. כבר בשלב קריאת החוזה, יש לאתר ולברר לגבי הסעיפים הכוללים את מידת האחריות של הספק, השירותים הניתנים ממנו, זמן התגובה והזמינות.

לא רק שהחנות הוירטואלית אינה רק פתרון טכני למכירות או מלאי, במקרים מסוימים היא הערוץ היחידי או העיקרי המניב ביותר עבור העסק. ההוויה של חנות וירטואלית הנה הזמינות בכל ימות השנה במשך 24 שעות ביממה, דבר ההופך אותה לחשופה בפני תקלות שונות.

על מנת להתמודד עם המצב, כדאי תמיד לעבוד מול ספק אחראי, מקצועי וזמין.


פּרוֹיֶקט

חנות וירטואלית

חווית משתמש בחנות וירטואלית – השפעת חוויית המשתמש על היקף המכירות בחנות וירטואלית

חנות וירטואלית טובה הינה הסוד להצלחה של כל עסק המעוניין להגדיל את המכירות שלו, וליצור מאזן לקוחות שממשיך וחוזר לבצע רכישות דרך האתר. מבין ההיבטים השונים הנוגעים בבניית חנות מוצלחת, אחד הבולטים הינו חוויית המשתמש. היבט זה בא במגע בכל התחומים בהם המשתמש בא באינטראקציה עם האתר. (חנות וירטואלית)

הקמת חנות וירטואלית – 10 כלים חשובים להקמת חנות וירטואלית מצליחה – בחן את הצעותייך!

השוק העולמי והשוק הישראלי בפרט רוויים כיום בפתרונות מסחר אלקטרוניים החל במערכות קוד פתוח וכלה במערכות מוכנות המציעות שירותי SAAS לבניית חנות וירטואלית ברגע. להלן 10 נקודות שרצוי לבחון בטרם תתחילו במשימה (חנות וירטואלית)

בניית אתר בוורדפרס – בניית אתר וורדפרס תורם להפיכת החיים לפשוטים

האינטרנט טומן בחובו יתרונות רבים לכולנו והוא תורם להפיכת החיים שלנו לפשוטים, קלים ונגישים בהרבה ממה שהיה לפני כמה עשורים. כיום כל אחד מאיתנו יכול בתהליך למידה פשוט וקל יחסית לבנות לעצמו אתר שישרת את המטרות שלו ויקדם את האינטרסים שלו באינטרנט. בוודאי שמיותר להגיד זאת, אך חשוב לנו להדגיש את הנושא – אתר הוא אחד הדברים החשובים ביותר לקידום עסקים, פרויקטים, עבודות של אמנים או כל מטרה אחרת שברצונכם להשיג. (חנות וירטואלית)

הקמת חנות אינטרנטית הקמת חנות וירטואלית באינטרנט מול הקמת חנות באיבי – חנות וירטואלית

הקמת חנות וירטואלית מסחר ברשת הפך עניין שבשגרה, בעלי עסקים רבים מבינים את חשיבותה של נוכחות משמעותית ברשת לקידומו של העסק. בניית חנות וירטואלית טובה מעניקה יתרון משמעותי בתחרות בינך ובין עסקים דומים, ועל כך אין עוררין. לאור זאת, נשאלת השאלה מה עדיף לעסק שלך – לפתוח חנות אינטרנטית ייעודית, או לפתוח חנות באיביי? התשובה לשאלה זו נעוצה בתקציב, בקהל היעד של האתר ובנישה הספציפית לה הוא משתייך. (חנות וירטואלית)

10 כלים לקידום אתרים שחייבים להכיר

בתחום תחרותי המשתנה ללא הרף כמו עולם קידום האתרים, שימוש בכלים הנכונים יכול לעשות את ההבדל בין כשלון להצלחה. בעזרת כלים לקידום אתרים ניתן לקבל את התמונה המלאה על האתרים שאנחנו מקדמים ועל המתחרים שלנו, תוך כדי זיהוי הזדמנויות חדשות שאולי לא חשבנו עליהן קודם לכן (מילות מפתח, קישורים, תכנים שאפשר להוסיף לאתר ועוד...). לא משנה אם אתם מקדמים חנות וירטואלית, אתר תדמית או כל אתר אחר – כלים אלה יכולים לעזור לכם משמעותית ולחסוך זמן עבודה יקר. (חנות וירטואלית)

חנות וירטואלית – אפיון חנות וירטואלית אפיון מקצועי לחנות וירטואלית 2018

תם רוצים להקים חנות וירטואלית. במציאות הנוכחית, שבה הזירה המקוונת היא אחת החשובות מבחינה כלכלית, החנות מגלמת בתוכה יתרונות עצומים: היא זולה פי כמה להקמה ולתפעול ביחס לחנויות פיזיות, "פתוחה" לרכישות תמיד ומאפשרת למספר בלתי מוגבל של אנשים לשוטט בה בכל רגע נתון. זאת ועוד, ללא חנות אתם עלולים להישאר מאחור ביחס למתחרים שבוודאי קיימים בשדה המשחק שאתם פועלים בו. אלא שהקמת חנות וירטואלית אינה משימה פשוטה, על רקע הדרישות הגבוהות מהאתר והצורך לבחור בחנות שמבטאת את מאפייני העסק שמאחוריה באופן מובהק. במצב הדברים הזה, נכנס לתמונה השירות של אפיון אתרים מקצועי, שהופך לחיוני ושעשוי לשנות את התמונה לחלוטין. (חנות וירטואלית)

שדרוג אתרים – שדרוג אתר וורדפרס – שדרוג אתרים והתאמתם למובייל סלולרי

עומדים לשדרג אתר? או לבנות אתר חדש? כמה דברים חשובים שעליכם לדעת לפני שתיגשו למלאכה (חנות וירטואלית)

אבטחה וקידום אתרים

בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות לאבטחת מידע ואתרים ברשת האינטרנט, כאשר כמעט כל שבוע מתפרסמות ידיעות על ניסיונות פריצה בהיקפים נרחבים לאתרי ממשל, חשבונות מייל וכמובן אתרים מן השורה שלעיתים נפגעים רק בשל מאבקי כוח בין פורצים וקבוצות האקרים ממדינות שונות. (חנות וירטואלית)

המדינה מממנת לעסקים בדרום הקמת חנות וירטואלית ושיווקה באינטרנט

אם אתה עסק בדרום, וכבר מזמן חשבת להתקדם באינטרנט ולבנות אפיקי שיווק והכנסה חדשים- עכשיו זו ההזדמנות שלך לפרוח ברשת, במימון המדינה – ולהתחדש בחנות ושיווקה באינטרנט. (חנות וירטואלית)

בניית אתרים



דרושים ל DOTWEB