חנות וירטואלית לאופנה
חנות בגדים אונליין
חנות וירטואלית לאופנה – עולם האופנה משתנה בקצב מסחרר, את זה אתם בוודאי יודעים. סטייל שהיה לוהט וטרנדי רק עד לפני כמה חודשים כבר אינו רלוונטי כיום, ועל מה שכולם מדברים כיום, אף אחד כבר לא ידבר בעוד מספר חודשים. עולם האופנה הוא אחד מאותם עולמות המשתנים ללא היכר, עולם בו מחפשים כל הזמן את הדבר הבא, המילה האחרונה והחידושים הכי עכשוויים שיש. (בניית אתרים)
כעולם המכתיב טרנדים וצועד יד ביד בחזית החדשנות, זה לא מפתיע שחנויות וירטואליות לאופנה הן כבר מזמן מוצר הכרחי עבור כל בית אופנה. בין אם מדובר על ברנד מסוים, מעצב אינדיווידואלי, או אפילו קניון המציג מגוון רחב של מותגים, חנות וירטואלית היא מאסט בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים כיום.
למה החנות שלכם מפסידה אם אין לה נוכחות ברשת?
חנות וירטואלית לאופנה – התשובה לכך היא פשוטה מאוד. היא מפסידה כי למתחרים שלכם דווקא כן יש חנות. העולם הישן, בו בני האדם היו חייבים לצאת מהבית כדי להגיע פיזית לחנות על מנת לראות את ההיצע, כבר די חלפו. כיום אנשים מחפשים נוחות, וזה בדיוק מה שחנות וירטואלית מספקת. אנשים יכולים למצוא את עצמם מעבירים שעות בחיפוש אחר פריטים באתר שלכם. ההנאה הכרוכה בלהזמין פריטים בכמה לחיצות כפתור ואז לקבל את המשלוח הביתה, מגרה את סף הריגוש היום הרבה יותר מעוד הליכה שגרתית לקניון.
לכן, אם למתחרים שלכם יש אתר ואתם יושבים בחיבוק ידיים ומחכים שלקוחות יגיעו אליכם לחנות, ככל הנראה אתם מפסידים. יתרה מכך, תחשבו על הדבר הבא: ברגע שיש לכם אתר, הוא עובד בשבילכם 24 שעות ביממה. גם כשאתם כבר בבית הרבה אחרי שעות העבודה, לקוחות פוטנציאליים יכולים להיכנס לחנות הווירטואלית שלכם ולהזמין את הפריטים שהם רוצים.
אילו דברים חשוב לדעת כשבונים חנות וירטואלית?
חנות וירטואלית לאופנה – אז אחרי שהבנתם כי חנות וירטואלית יכולה להזניק את מחזור המכירות שלכם, נשאלת השאלה: איך ניגשים למלאכה? ובכן, קיימות היום שיטות שונות לבניית חנויות במגוון מחירים משתנה. באופן טבעי ניתן לבנות אתרי מסחר בהשקעה נמוכה, אך ברוב המקרים התוצאה תהיה בהתאם. מאחורי בניית כל אתר, ובפרט בחנות וירטואלית, יש המון חשיבה ותכנון. המטרה היא לבנות אתר אינטראקטיבי שיתקשר עם הגולש ויאפשר לו ליהנות מחוויית קנייה שתגרום לו לרצות להישאר עוד באתר.
שמים דגש על חוויית משתמש
חנות וירטואלית לאופנה – כלל ברזל – זה לא משנה עד כמה המחירים של המוצרים שלכם יהיו נמוכים ועד כמה הם יהיו האיכותיים ביותר, אם האתר שלכם לא יעניק לגולש חוויית משתמש נעימה, זה לא יעניין אותו שאתם המובילים בתחום שלכם. הוא ינטוש ויעבור הלאה. חוויית משתמש יכולה לשבור או לסגור עסקה.
כשאנו מדברים על חוויית משתמש בחנות וירטואלית לאופנה, אנחנו מתכוונים לכך שהחנות חייבת להציג תמונות באיכות הגבוהה ביותר ומכמה זוויות. אנו מתכוונים לכך שהטקסט שילווה כל מוצר יהיה בהיר וענייני. אנו מתכוונים לכך שהגולש לא יצטרך לחפש מוצרים וקטגוריות שונות אלא שהכל יהיה נגיש ומול עיניו. בנוסף האתר חייב לדבר בשפה של הגולש מבלי לנסות להתחכם. הכפתורים השונים, מהירות האתר, הצבעים והעיצוב, היכולת להשוות ולעבור בין מוצרים שונים במהירות ויעילות, כל אלו הכרחיים על מנת ליצור לגולש תחושה כי הוא נמצא באתר שבו הוא לא צריך לשבור את הראש כדי למצוא את מה שהוא מחפש. אתרים עם חוויית משתמש לא טובה סובלים מאחוז נטישה גבוה, ולכן כפי שציינו זה לא משנה אם יש לכם את המוצר הטוב ביותר. אם לא תדעו כיצד להגיש אותו לגולש הוא לא ירכוש אותו.
אלמנטים חשובים באתר אופנה וירטואלי
המטרה שלנו בסופו של דבר היא לעודד את הגולש לרכוש כמה שיותר מוצרים, לכן אנחנו צריכים לאפשר לו לקבל באתר שלנו את כל הפונקציות שיקלו עליו את תהליך הרכישה. פונקציות כמו סינון מוצרים, מד מיוחד שמאפשר לקבוע טווחי מחירים ולבחור מידות ספציפיות, קטגוריות ברורות, הסבר על כל מוצר (בצורה מעמיקה מצד אחד אך ממוקדת מצד שני), רכישה בטוחה, אפשרות לחפש מוצרים באופן ידני ואופציות תשלום מגוונות, כל אלו הם אלמנטים הכרחיים עבור כל אתר קניות וירטואלי לאופנה.
בונים חנות בהשקעה מינימלית
שכרתם חנות ריקה בקניון או ברחוב מרכזי? עכשיו אתם צריכים להתחיל לשפץ אותה, להביא סחורה, להעסיק עובדים, לשלם ארנונה, חשמל, שכר דירה ועוד הוצאות שבוודאי מוכרות לכם. החנות פתוחה בשעות מסוימות (לרוב כ-12 שעות ביום), בימי שישי חצי יום, ובשבתות אתם פותחים במוצ"ש אם בכלל. המון התעסקות. לעומת זאת חנות וירטואלית תעלה לכם פחות בצורה משמעותית. היא תהיה פתוחה 24 שעות ביממה, לא תהיו תלויים בחסדי הקניון או בתנועת עוברים ושבים והיא תהיה נכס בלעדי שלכם.
בזכות ניסיון, מקצועיות, יעילות וחידושים טכנולוגיים בתחום בניית האתרים, ניתן לבנות חנות וירטואלית בעלויות נמוכות מבעבר, אך בצורה הרבה יותר טובה, נכונה ומעמיקה. בנוסף לכך מהירות הפיתוח הרבה יותר גבוהה.
חנות וירטואלית בלי חנות פיזית?
אז כפי שכבר הבנתם, היתרונות של חנות וירטואלית הן רבות. במידה ויש לכם חנות פיזית, האתר בהחלט יכול לחזק ואף לתת רוח גבית לחנויות הפיזיות שלכם. תוכלו לעדכן בו מבצעים והוא יאפשר לכם לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם גם מחוץ לחנות. אם האתר יהיה בנוי בצורה נכונה, סביר להניח שהוא יגדיל את המכירות, יעזור לכם בתהליכי המיתוג וימשיך לייצר הכנסות גם מחוץ לשעות העבודה של החנויות הפיזיות.
במידה ואין לכם חנות פיזית עליה אתם משלמים סכומים גדולים כל חודש, אך יש לכם מוצרים שאתם רוצים להציג בצורה איכותית ומושכת, בניית אתר אופנה וירטואלי בהחלט תעזור לכם לחסוך את כל ההוצאות הכרוכות בחנויות פיזיות. אנשים מחפשים היום לנצל את הזמן שלהם בצורה טובה יותר ובזמן והקצב שלהם, ובדיוק למשבצת הזאת החנות שלכם נכנסת. אם בעבר מעצבים ללא חנות פיזית היו צריכים לעשות מכירות בית או חצר כדי להציג את המוצרים שלהם, הרי שהאתר הווירטואלי מאפשר להם לדלג על השלב הזה ולהגיע לקהל לקוחות הרבה יותר רחב מכזה שהיה מגיע אליהם הביתה.
הרגלי הצריכה משתנים, החנויות הווירטואליות הופכות להיות סטנדרט ודרך מקובלת בה אנשים רוכשים היום את הבגדים שלהם. לכם יש 2 אופציות. לעמוד במקום או ללכת עם הקדמה. ברור לכם כבר היכן המכירות נמצאות.