בניית אתר מקצועי בעולם של אתרים חסכוניים

חנות וירטואלית

לקוחות רבים מגיעים אלינו מידי יום ביומו, לכל אחד סיפור משלו, לכל אחד רעיון אחר אבל המשותף לרוב הלקוחות הוא העובדה שכולם רוצים להשיג את המוצר הטוב ביותר בתקציב הנמוך ביותר.

כמובן, ניתן למצוא חברות שונות אשר מבטיחות אתר מלא בעלויות נמוכות ומפתות ואין ספק שהבלבול של הלקוח רק גובר ועמו גם התסכול.בניית אתר

כל אחד מאיתנו רוצה לחסוך לעצמו מעט מההוצאות החודשיות:

אנו עוברים לחברת סלולר לעיתים קרובות בשביל לחסוך עשרות שקלים

אנו מחליפים חברת כבלים כי הצלחנו לקבל קצת יותר בפחות כסף

ואף נפטר עובד שאינו יעיל למערכת.

ומה לגבי אתר אינטרנט לעסק?

מרבית הלקוחות אינם מבינים שלמעשה תהליך בניית האתר וקידומו ברשת הוא תהליך שאינו אמור להסתיים לעולם.בניית אתר

נשמע מפחיד? זו האמת, אתר אינטרנט כמו העסק הוא מוצר שנמצא כל הזמן בצמיחה, ומהי צמיחה באינטרנט?

הוספת תכנים – נניח שיש לעסק בלוג באתר מומלץ מאוד להוסיף תכנים עדכניים מפעם לפעם, אל תפחדו לכתוב על דברים שקשורים לעסק שלכם אבל בוא בזמן אל תתנו למישהו שאינו יודע לכתוב את המשימה.

הוספת מדיה – המילה מדיה מיוחסת לתמונות, קטעי וידאו ושמע וכדומה, אין ספק שלחומרים ויזואלים השפעה גדולה יותר על המשתמש והם תורמים רבות לשהייה מרובה יותר באתר.

מוצרים / שירותים – עסק שנמצא בצמיחה מעניק שירותים באופן דינאמי בהתאם לכורח המציאות, כדאי לעדכן את השירותים הללו וכנ"ל לגבי מוצרים, חברה שסוחרת במוצרים לעולם תרחיב את מגוון המוצרים, תרענן מוצרים בהתאם לעונה, לחגים או מועדים שונים.

עיצוב – מומלץ לרענן את עיצוב האתר כל מספר שנים, השפה  הגרפית משתנה, טרנדים הולכים ובאים ובטוח שלא היית רוצה שהמותג שלך יישאר מאחור. אם האתר נראה מיושן גם הלקוחות יחשבו שנותרת מאחור עם טכניקות שחלפו מן העולם.

קידום ושיווק בגוגל – הגדרת יעדים נוספים לקידום, הרחבת כמות המילים שאנו מקדמים, בניית מונחי זנב ארוך, כל אלה ועוד מזכירים לנו שאת גלגלי השיווק באינטרנט אסור לעצור כי הם מהווים את ליבו הפועם של העסק.

השקעה באתר אינטרנט = השקעה בעסק שלך

אני מאמין שאתר אינטרנט מושקע, אשר נעשתה בו ירידה לפרטים קטנים, שבוצעו לפי תכנית ומחקר שוק מקדים וכמובן הוקצה לו תקציב ריאלי לשיווק באינטרנט תמיד יצליח.

ניתן לחסוך בכל השלבים והרשת אף מציעה לנו מגוון רחב של "תכניות חסכון" , "אתרים בזיל הזול" , "קנה היום שלם מחר" … אולם כל פרט שנשכח וכל שלב שהוחסר פוגע ביכולת לשווק אתר ולהשיג תוצאות בעתיד וגורם לנזק בלתי הפיך. איך ניתן למדוד נזק של אתר אינטרנט לקוי שלא הביא בדיעבד אפילו לא לקוח אחד במשך שנתיים או שלוש? ועל מי מוטלת האחריות?

שוקל לבנות אתר מקצועי?

שאל את עצמך מספר שאלות (לפני שתפנה אלינו…)

1.האם אתה מאמין שהאינטרנט יכול להגדיל לך את המכירות בצורה משמעותית?

2.האם אתה מאמין שהאינטרנט הוא כלי שיעזור לך לצבור מוניטין ויחשוף אותך לקהל יעד בלתי מוגבל?

3.האם אתה מאמין כי לו המותג שלך היה נראה מקצועי יותר, לקוחות היו מעדיפים אותך על פני מתחרים רבים שלך?

4.האם אתה מוכן להשקיע את הזמן והמשאבים הדרושים על מנת לשדרג את הנוכחות שלך באינטרנט?

בניית אתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דרושים ל DOTWEB