חווית משתמש לקוח המגיע לחנות המעוצבת והנעימה לצפייה, יתחיל ברוב המקרים תהליך של חיפוש המוצר הספציפי אליו הוא מכוון. יכולתה של החנות להעניק לו כלי חיפוש מתקדמים מאיצה את תהליך הרכישה ועוזרת ללקוח להיחשף למוצרים נוספים, שייתכן ויוסיף לסל הקניות.
SELLIO מספקת מגוון כלי חיפוש לשם מטרה זאת כגון אפשרות לחיפוש לפי מחיר, קטגוריות מוצרים שונות, וכמו כן תגיות וספקים שונים. בנוסף, קיימים כלי חיפוש חזקים כגון חיפוש על פי צבע ומוצרים מקושרים רלנווטים. הנגשת המידע על המוצרים וחשיפה לעוד מוצרים הינם כלים בעלי עצמה אשר גם הם משפיעים על איכות המכירה וגודלה.
חנות וירטואלית טובה הינה הסוד להצלחה של כל עסק המעוניין להגדיל את המכירות שלו, וליצור מאזן לקוחות שממשיך וחוזר לבצע רכישות דרך האתר. מבין ההיבטים השונים הנוגעים בבניית חנות מוצלחת, אחד הבולטים הינו חוויית המשתמש. היבט זה בא במגע בכל התחומים בהם המשתמש בא באינטראקציה עם האתר.
כולם אמרו לכם שאתר אינטרנט זה ה-מפתח להגדלת קהל הלקוחות ושהוא יזניק את העסק שלכם קדימה. אז למה זה לא קורה?
אנו יודעים שבעזרת שיפור חוויית המשתמש באתר האינטרנט ניתן להשפיע במידה גבוהה הן על הזמן הממושך שנשאר הלקוח באתר, והן על על אחוזי ההמרה שלו והן על הקידום בגוגל.
הכנו עבורכם מונחון UX / UI שימושי תהנו 🙂
בניתם אתר מקצועי, הכל מונח במקומו, החבר'ה מפרגנים! העיצוב פצצה! האתר רץ חודש חודשיים ומשהו לא מסתדר לך… עשית קמפיין, השקעת בשיווק אבל ההמרות ממש לא מחזירות את ההשקעה.
עיצוב חוויית משתמש בעולם התכנות והעיצוב, למושגים "ux" ו "ui" יש חשיבות מכרעת בקבלת התוצר הסופי. שני מושגים אלו שלובים יד ביד ובשביל להבין את חשיבותם להתהליך, קודם כל, יש להבין מה כל אחד מהם מסמל.