מיתוג רשת ג'לטו חדשה בניו יורק אשר כלל מחקר שוק מקיף כחלק מתהליך החדרה של שחקן חדש ל"עיר הגדולה" ולהפוך אותו בזמן קצר למותג מצליח.
Gelato Mia המביאה עמה טעמים נפלאים וחדשניים עם מתכונים איטלקיים פתחה את החנות הראשונה שלה בניו יורק במיקום יחסית לא פופולארי ולמרות זאת הצליחה להפוך לטרנד מקומי.
מדובר בתהליך שכלל בין היתר פתרונות עיצוב לחלל קטן של החנות והפיכתה למקום אטרקטיבי ולסוג של לייפסטייל בנוף הניו יורקי.
תהליך המיתוג כלל חיבור של הטעם האיטלקי המשובח עם התרבות הניו יורקרית.
חנות וירטואלית