מיתוג באינטרנט – לחברות שרוצות לקוחות שמבינים את הערך שלהן
מיתוג באינטרנט, אומרים ששוק מוצף הוא סימן שיש הרבה לקוחות שמנסים למלא צורך, וכדאי להיכנס ולהציע פתרון.
אז אתה נכנס, משקיע משאבים רבים ושנים של ניסיון, מציע מוצר בסטנדרט גבוה- ולקוחות לא מוכנים לשלם.
מבחינתם, כולם מציעים אותו פתרון. למה שיקנו דווקא ממך?
אז אתה מתחרה על המחיר כדי לא להפסיד עסקאות.
אבל מה אם יכולת להפסיק להתחרות על המחיר?
מה אם יכולת להתחרות על המסר, על הרגש של הלקוח האידיאלי שלך, ולמצב את החברה שלך כסמכות בתחומה?
במיוחד בשביל זה פיתחנו תהליך מקיף למיתוג חברות שהופך לקוחות פוטנציאליים למעריצים שלא מהססים לקנות ממך.
מחקר שמוביל לאסטרטגיה מדויקת
מיתוג באינטרנט, אסטרטגיה יעילה למיתוג חברות מתחילה מהגדרת מטרות. בשביל להבין מה המטרות, נלמד את הלקוח האידיאלי שלך: גיל, מקום מגורים, מצב משפחתי ומקצועי, מה משאיר אותו ער בלילה ולמה הוא לא עושה משהו בנדון (ואם עושה, למה זה לא עובד).
נחקור את היתרונות שלך ומה כדאי עוד לחזק, ונעזור לך לעצב הצעות שיראו כמו הפתרונות שהלקוח האידיאלי שלך חיכה להם כל חייו.
את האסטרטגיה נמשיך לפתח לאורך זמן. צמיחת המותג, הצרכים המשתנים של השוק ופידבק מקהל היעד ישפיעו על האופן בו ניקח אותך יד ביד לעבר המטרה הבאה.
מיתוג עסקי מתקדם שיוצר חוויית לקוח רגשית ועקבית
בעקבות המחקר, נעבוד על ערכים (שמירה על הסביבה, הגשמה עצמית) ורגשות (ביטחון, שייכות, אושר) שחשובים לקהל היעד של החברה שלך. נתבונן לעומק: אתה רוצה למכור נעלי ספורט או לעזור להורים עייפים להשקיע שעה ביום בעצמם? לאיזו מטרה יתחבר יותר הלקוח האידיאלי שלך?
נחליט על תפיסת מותג שתדבר אליו- מותג מקצועי? מצחיק? מחבק?
התשובות שנעלה יכתיבו את שפת המותג בכל הפלטפורמות שהחברה פעילה בהן:
מצד אחד, שפה טקסטואלית– שפה גבוהה? שפת יומיום?
מצד שני, שפה ויזואלית– צבעים חמים או קרים? קווים חדים או מסגרות מעוגלות?
95% מהאנשים יוצרים קשר עם חברות בכמה פלטפורמות, אבל רוב החברות כושלות ביצירת חוויית לקוח עקבית.
אנחנו נוודא שלא משנה לאן יגיע הלקוח שלך- לאתר, לרשימת התפוצה או לפייסבוק- הוא ידע שאתה כאן לשרת אותו, להאמין ביכולותיו ולהנהיג אותו למעוז חפצו.
מראה ויזואלי שמקצר את הדרך למכירה
התפיסה הויזואלית שלנו משפיעה יותר מאופני עיבוד מידע אחרים. יחד, נחליט על הדימויים האופטימליים למותג שלך (דמויות? פרחים?) ועל אופן זרימת הקווים באתר. נבחר צבעים ופונטים שייצגו את המותג בבלוג, בתמונות שתעלה לפייסבוק ובאריזות מוצרים.
אנחנו מבצעים החלטות קנייה על בסיס רגשות אחוז ניכר מהזמן, ורק אז מסבירים את ההחלטה לעצמנו באופן רציונאלי. עקביות השפה הויזואלית תעלה בלקוח את הרגשות שמיתגת, לא משנה איפה יפגוש אותך.
כדי להדק את הרגש וליצור זיהוי קל של המותג, ניצור לך לוגו שיצטרף גם הוא לפלטפורמות בהן לקוחות יכולים ליצור איתך קשר או לקנות ממך מוצר.
בניית אתר שעוזר לך לנהל את המותג בקלות
מיתוג באינטרנט הוא קריטי בימינו. אם המותג שלך לא ממצב את עצמו באינטרנט, מותג אחר יבנה אמון עם הלקוחות שלך.
יש לנו מעל 15 שנות ניסיון בבניית אתרים במערכת הניהול המתקדמת והידידותית למשתמש בעולם. כתוצאה מכך, אנחנו יודעים לבנות אתר שמוביל את הלקוח לעמודים הנכונים, לבלות אתך יותר זמן ולאפשר לך ליצור קשר רגשי.
את הלקחים שלמדנו אנחנו מגמישים לצרכי הלקוחות הספציפיים של החברה שלך. בעבודה משותפת לאורך טווח, אנחנו לומדים אותם, בודקים אלטרנטיבות ומבצעים שינויים שמשיגים לך עוד לקוחות.
קידום החברה כמותג פרימיום ויצירת הצלחה חסרת תקדים
בשלב הזה של תהליך המיתוג, אנחנו כבר מכירים את הלקוח האידיאלי שלך: יודעים מה הוא כותב בגוגל כדי למצוא תשובות, אם הוא מעדיף כתבות קצרות או ארוכות, ובאיזו רשת חברתית הוא פעיל.
מתוך ההבנה הזו, נפתח תכנית לקידום מילות מפתח אסטרטגיות כדי שיהיה לו קל למצוא אותך בגוגל. נכתוב תוכן- לבלוג, לרשימת התפוצה, למדיה החברתית- שמשתמש במילות המפתח ובשפה המותגית.
מטרת התוכן לבנות מערכת יחסית ארוכת טווח עם הקהל שלך, לראות מה עובד עבורו ומה לא כדי לשפר את מאמצי השיווק שלנו, וכמובן, למכור ביתר קלות- ואף במחירים גבוהים יותר- כי כבר עוררנו בקהל רגש ובנינו אמון באמצעות מסרים מדויקים.
רוצה להגיע ללקוחות הנכונים ולהגדיל מכירות?
את תהליך המיתוג עברנו בעצמנו, ואת פירות הניסויים שלנו שיתפנו עם לקוחות שהצליחו, כתוצאה מכך, לקחת את החברות שלהם כמה צעדים קדימה. ב-Dotweb מובטח לך לקבל את התהליך המקיף ביותר במחיר המשתלם ביותר.
רוצה מותג מדויק שמשאיר את המתחרים מאחור?
צור איתנו קשר היום ונעזור ללקוחות להבין את הערך שהחברה שלך מציעה.