המדריך האולטימטיבי לעיצוב אריזות

מיתוג באינטרנט
  • בניית אתרים בניית אתרים
  • בניית אתרים 25 בינואר 2021
  • בניית אתרים
בניית אתרים
בניית אתרים

 

אריזות הן מצד אחד כלי שימושי שיכול לעזור לנו בארגון החיים שלנו אך מצד שני זהו כלי אומנותי שניתן לעצב אותו בשלל צורות וצבעים. אריזה צריכה להיות יעילה ולהכיל את המוצרים שאנחנו רוצים לשים בה ובנוסף היא צריכה להיות מזמינה ומושכת את העין, כאשר אנשים מסתכלים עליה הם ירצו לפתוח את האריזה או לחילופין אפילו לשמור אותה. אם אנחנו מדברים על אריזה שקשורה לעסק מסוים, הרי שאריזה שכזאת המעוצבת בצורה צבעונית ונכונה יכולה לתת ללקוח לנו את היכולת להבין את הקונספט של העסק. בעל העסק יכול להציב מסרים על האריזה ולהניח עליה את הסמל של החברה. אפשר לראות באריזה כמין קישוט שמלווה את המוצר. מאמר זה יכיל מידע על דרכים שונות ונכונות לעיצוב אריזה.

יותר מחומר גלם

כאשר אנחנו מתעסקים באריזה, אנחנו צריכים להבין מה אפשר לעשות עם החומר ממנו היא עשויה. מצד אחדש מדובר בחומר פשוט כגון קרטון או נייר ומצד שני זהו חומר שקל לעבוד איתו ונוח להפוך אותו ליצירתי ומרענן. כאשר אתם מבקשים לעצב את האריזה, נסו להבין איך אפשר להניח סמלים וצבעים בצורה נכונה כך שהדבר אינו ישאיר שטחים ריקים. בנוסף, מרכז האריזה הוא מקום מצוין בהחלט אשר גם אותו אפשר לעצב בצורה מושכת לעין. בכל מקרה, לפני שמתחילים לעצב את האריזה עצמה, יש להבין מהו חומר הגלם איתו תעבדו ובהתאם לכך תוכלו להמשיך לשלב העיצוב.

שרטוט לפני עיצוב

עיצוב אריזה הוא דבר שנראה מיידי למדי. ברגע בו האדם רוצה לייצר אריזות רבות, הוא יכול לשלוח את העיצוב הייחודי שלו אל המכון לייצור אריזות ומכאן הדרך לקבלת כמות גדולה של אריזות מעוצבות בצורה ייחודית, היא קלה ומהירה. אך כעת יש לדבר על עניין העיצוב. יש להבין, עיצוב בעייתי של הסמלים שיהיו על האריזה יכול לגרום לאי נעימות לאחר צפייה במוצר המוגמר. לכן, עוד לפני ששולחים את העיצוב הייחודי אל מפעל האריזות. יש לנסות לשרטט את העיצוב ואת הדרך בה הוא יראה על האריזה עצמה. עבודה שכזאת תוכל לגרום לכם לראות כיצד תוכלו לפרוש את העיצוב שלכם, על פני האריזה בצורה נכונה כך שהוא ימשוך את העין של האדם שפותח את האריזה.

המידע הנכון במקום הנכון

אדם שמביט על אריזה, אינו בהכרח מבקש לקרוא את מה שרשום עליה. במיוחד כאשר אנחנו מדברים על אריזה שיש בה אוכל או מוצר שנעשה בו שימוש מיידי, לרוב הלקוח יבקש לפתוח את האריזה בין רגע וליהנות מין התוכן שלה. מיקום נכון של מילות מפתח ושל סמלים יכול לעשות את ההבדל. לקוח ימצא את עצמו עוצר לרגע ומנסה לקרוא את הכתוב על האריזה ולהבין את המשמעות העומדת מאחורי העיצוב הייחודי. לעומת זאת, עיצוב שגוי יגרום לכך שהלקוח יראה באריזה כמין חומר גלם סתמי וישליך אותה לפח מבלי לשים לב למסרים הנמצאים עליה. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב אריזות, מיקום הוא שם המשחק.

לסיכום עיצוב אריזות הוא לא עניין של מה בכך, למרות שבמבט ראשוני אריזות נראות בסך הכול כמעטפת למוצר מסוים. האריזה הנכונה יכולה לשמש כפרסומת ולספר סיפור שלם העומד מאחורי מוצר. יתרה מזאת, ניתן לראות באריזה כמין כלי המקשר בין השולח לבין המקבל. בעל העסק יוכל להניח מסרים ומידע אשר הלקוח יוכל לקרוא ולפיכך ללמוד על המקום ממנו קיבל את האריזה.

חברת אימג' ארט מעצבת אריזות צבעוניות למגוון גדול של עסקים, פנו עוד היום לאנשי השירות של החברה וקבלו שירות אדיב .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דרושים ל DOTWEB