חנות וירטואלית – אפיון חנות וירטואלית אפיון מקצועי לחנות וירטואלית 2018

אפיון חנות וירטואלית

חנות וירטואלית

אפיון חנות וירטואלית אפיון מקצועי לחנות וירטואלית 2018

חנות ויטואלית - DealVIP

חנות וירטואלית – אתם רוצים להקים חנות וירטואלית. במציאות הנוכחית, שבה הזירה המקוונת היא אחת החשובות מבחינה כלכלית, החנות מגלמת בתוכה יתרונות עצומים: היא זולה פי כמה להקמה ולתפעול ביחס לחנויות פיזיות, "פתוחה" לרכישות תמיד ומאפשרת למספר בלתי מוגבל של אנשים לשוטט בה בכל רגע נתון. זאת ועוד, ללא חנות אתם עלולים להישאר מאחור ביחס למתחרים שבוודאי קיימים בשדה המשחק שאתם פועלים בו.

אלא שהקמת חנות וירטואלית אינה משימה פשוטה, על רקע הדרישות הגבוהות מהאתר והצורך לבחור בחנות שמבטאת את מאפייני העסק שמאחוריה באופן מובהק. במצב הדברים הזה, נכנס לתמונה השירות של אפיון אתרים מקצועי, שהופך לחיוני ושעשוי לשנות את התמונה לחלוטין.

 

 

 

מדוע חשוב לאפיין את החנות?

חנות וירטואלית – המציאות מראה שאין חנות וירטואלית אחת שדומה לאחרת. בכל חנות מוכרים מוצרים אחרים שפונים לקהל יעד שונה מבחינת המאפיינים הדמוגרפיים שלו, תחומי העניין או אפילו דפוסי הקנייה. בנוסף יש את המסרים הספציפיים שהעסק (וכתוצאה מכך – החנות) רוצה להעביר. מסרים אלה צריכים לבוא לידי ביטוי בתהליך הרכישה המתבצע דרך החנות הוירטואלית.

כאן כבר אפשר להבין מדוע אין תחליף לאפיון אתרים מקצועי לחנות וירטואלית. המטרה של האפיון היא לזהות קודם כל את צורכי העסק הנקודתיים, את המאפיינים שלו ואת האופן שבו הוא רוצה להתנהל או לתקשר מול קהל היעד. לאחר מכן יש "לתרגם" אותם מבחינת הממשק הטכני והוויזואלי של האתר עצמו: לדוגמה, אפשרויות סינון מתקדמות עבור חנויות שמציעות פריטים רבים ומגוונים או דרכי תשלום מגוונות (כך, למשל, יש אוכלוסיות שמעדיפות לשלם דרך PayPal ולא בצורה המסורתית של כרטיסי אשראי). את התהליך הזה צריך לבצע כל העת, כאשר מתבוננים בחנות דרך המשקפיים האפשריות של הלקוחות, מה שמאפשר הזרה לעסק ולמה שאנשיו מכירים.

הקמת חנות וירטואלית

כך יוצרים את חוויית הקנייה המושלמת

לא בכדי אנחנו משתמשים פעמים רבות במונח "חוויית קניות", מונח שיכול להתאים גם לאופן שבו אנחנו רוכשים מוצרים דרך האינטרנט. כשמקימים חנות וירטואלית חשוב ליצור את תהליך הרכישה הנעים ביותר עבור הלקוחות/הגולשים, מה שעשוי להגדיל את מספר הכניסות שלהם לחנות ואת מספר הרכישות דרכה. ממשק ידידותי ונוח להתמצאות הוא דרישת חובה מהבחינה הזו, וכך גם עיצוב האתר, שחשוב שיהיה זמין ונוח לעיניים. ניתן בהחלט להוסיף מסרים שיווקיים לאורך הדרך, ברמת הטקסט או הסרטונים למשל, ולדאוג לתמונות המזמינות ביותר שיש. את כל אלה צריך לאפיין מראש בשלבי הקמת החנות, אם כי שינויים לאורך זמן הם בהחלט בגדר אפשרות.


חנות וירטואלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דרושים ל DOTWEB